atraatra، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

آترا وآترینا تمام هستی من

دختر ناز من...

1390/12/7 3:09
نویسنده : مامانی
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی منببخشید که خیلی دیر میام وبتو آپ میکنم این روزها حسابی مامانی وقت کم میاره..کار خونه هم که ماشاالله تمومی نداره یا دارم

niniweblog.com.

niniweblog.com.

niniweblog.com.

niniweblog.com.

niniweblog.com.

niniweblog.com

به همین دلیل دیگه اصلا هیچ وقتی واسم نمیمونه الان هم که برات مینویسم شما رو خوابوندم و یه کوچولو وقت کردم تازه از بیرون اومدیم هوا قشنگ بود بارون میومد بابایی گفت بریم بیرون شما هم که از خدا خواسته هر ساعتی هم باشه آماده ی بیرون رفتن هستی

یه عالمه دوست دارم بوس این هم تقدیم میکنم به دختر گلم و همسر عزیزم البته پیشاپیش

والپیپر بهار و نوروز سال 1391 شمسی  کارت تبریک و کارت پستال جدید نوروز 1391  بکگراند و پوستر نوروز 91 شمسی  عید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)