atraatra، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

آترا وآترینا تمام هستی من

دختر وروجک من...

1390/11/20 5:00
نویسنده : مامانی
435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عروسک خودم...  شکلکهای جالب آروینعزیزم ببخشید یه خورده با تاخیر اومدم این روزها حسابی سر گرممون کردی از خوشمزه بازی هات به همین خاطر بیشتر وقتم رو برات گذاشت به همین دلیل دیگه نمیتونم بیام تا میبینی مامانی نشسته پشت کامپیوتر طبق معمول زود میای برای فضولی کردن جو جوی خوشمزه یه عالمه دوست دارم بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ho3ein
28 بهمن 90 0:05
سلام ... وای که من عاشق دختر کوچولو هستم .. خدا برای شما و همسرتون نگهش داره .. نامدار باشه انشا الله..اسفند دود کنین براش


سلام...ممنون از لطفتون...
ثمین
3 اسفند 90 0:09
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم