atraatra، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

آترا وآترینا تمام هستی من

برای دختر گلم...

1392/8/11 19:55
نویسنده : مامانی
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی نازم  دختر گلم  اومدم تو وبلاگت یه پست خصوصی بذارم..

عزیزم با اینکه تازه تولد سه سالگیتو جشن گرفتیم با اینکه هنوز کوچولویی مامان دوباره یه نی نی دیگه داره البته هنوز خودت خبر نداری آخه هنوز خیلی کوچولویی عزیز دلم  گفتم اگه الان بهت بگم شاید یه کوچولو حسودی کنی عسلم یا اینکه خیلی خوشحال بشی و نه ماه انتظار واست سخت باشه گلم....

با این وجود مامان و بابا عاشقانه دوست دارن عزیز دلم تو اولین ثمره ی عشق مامان و بابا هستی میوه ی زندگیمونی  تمام  هستی ما هستی عاشقانه دوستت داریم فدای تو دختر گلم بشم من...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

محبوبه مامان ترنم
14 آبان 92 10:01
مبارک باشه خانم. جواب کامنت قبلیم رو ندادید. شما بندر هستید؟ سلام دوست عزیز ممنون از اینکه تشریف آوردین،بله. من بندر عباس هستم
سمیرا
15 دی 92 10:24
سلام خانم. خیلی وقته آپ نکردی. نگرانتم. سلام دوست عزیز بالاخره اومدم آپ کردم