atraatra، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

آترا وآترینا تمام هستی من

عکس دخملی من

1392/4/21 4:02
نویسنده : مامانی
483 بازدید
اشتراک گذاری

1

سلام نفسم میخوام واست چند تا از عکسات و بذارم وقتی مامان بهت میگه آترا بیا رژ بزن اینقدر خوشحال میشی که نگو البته مامان هیچی رو جلو دستت نمیذاره اما اون شب مامان یه کوچولو ناراحت بود به همین دلیل خودشو با لوازم آرایش سرگرم کرد که آترا خانم ما هم از خدا خواسته از این موقعیت خوب استفاده کرد

32

4

5

6

دوست دارم عشق من ......ماچقلبماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آترا
21 تیر 92 11:24
منم بچگی هام عاشق رژ لب بودم درست مثل آترا کوچولو.کاش الان هم می تونستم بعضی از غم هایم را با برداشتن رژ لب مامانم فراموش کنم.همزاد کوچولوی من خیلی قدر این دوران را بدون.دوست دارم از نزدیک ببینمت و هزارتا ماچت کنم.


ممنون عزیزم
الی
25 تیر 92 14:19
سلام اگر دنبال یه سایت لباس زنونه و بچگونه می گردین که هم لباساش خوشگل باشه و هم قیمت مناسب یه سر به این سایت بزنید خواهش مندم اگر خرید انجام دادین نام معرف رو الهام 690 وارد کنید ممنون http://mercato.ir/