atraatra، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

آترا وآترینا تمام هستی من

عکس آترا گوگولی

1392/1/9 4:36
نویسنده : مامانی
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندوق من میخوام برات چند تا از عکس های بعداز ظهر پنجشنبه رو بذارم البته به قول خودت پشپمبهنیشخند ....

بعداز برگشتن از آرامستان من و بابا بردیمت یه پارک کوچولو البته برای تو خیلی بزرگه چون وقتی میری اینقدر خوشحال میشی  دوست دارم نفسم ...قلب

02

01

03

04

05

06

07

08

دوست دارم بی نهایت.......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بدن خودت یا آقاتو دوست داری؟
9 فروردین 92 4:53
سلام من بنر رایگان تبلیغاتی درست میکنم خواستید میتونیدبیاید تو وبلاگم تو بخش نظرات سفارش بدید متن و اندازه رو بگید اسرع وقت درست میکنم
محمد
9 فروردین 92 4:54
http://mohamadrad.blogfa.com آدرس وبلاگم
طراح جوان
9 فروردین 92 10:52
میخوای وبلاگت رو خوشگل کنی؟ پس زودی بیا. بنر ==== هدر ==== لوگو ==== کارت پستال همین حالا عکس های کوچولو هاتون رو خوشگلتر کنید